Edukacja czytelnicza. Szkoły ponadgimnazjalne
- Szczegóły
- Opublikowano: wtorek, 06 grudzień 2011 08:55
- Odsłony: 8460
- Banaś Bernardyna: Biblioteka mikromodelem kultury. Scenariusz zajęć bibliotecznych dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej. Biblioteka w Szkole 2007, nr 6, s. 21-22
- Bierówka Barbara: Tadeusz Rejtan jako postać historyczna, bohater literacki i symbol. Scenariusz zajęć w szkole ponadgimnazjalnej (przeprowadzonych m.in. w bibliotece). Biblioteka w Szkole 2003, nr 4, s. 18-19
- Błaszczyk Jolanta, Granosik Jadwiga: Impresjoniści. Lekcja biblioteczna dla szkół średnich. Poradnik Bibliotekarza 2005, nr 6, s. 33-34
- Błaszczyk Jolanta, Granosik Jadwiga: Style w architekturze. Lekcja biblioteczna dla klas licealnych. Poradnik Bibliotekarza 2004, nr 11, s.36-38
- Borysik Elżbieta: Ostrożnie z telewizorem! Konspekt zajęć bibliotecznych na temat zasad korzystania z telewizora. Biblioteka w Szkole 2001, nr 5, s. 12
- Chremega Regina, Kulik Beata: Jak czytamy? Lekcja biblioteczna dla klasy I technikum. Biblioteka w Szkole 2001, nr 2, s. 31
- Cichoń Wiesława: Multimedialne źródła informacji. Edukacja czytelnicza i medialna w pracowni komputerowej. Poradnik Bibliotekarza 2003, nr 10, s. 33-34
- Dmowska-Głowacka Izabela: Wyszukiwanie informacji w katalogu MOL Optivum-OPAC. Scenariusz lekcji dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej.Biblioteka w Szkole 2010, nr 1, s. 22-23
- Dobraczyńska Anna: W poszukiwaniu rzetelnej informacji. Scenariusz lekcji technologii informacyjnej. Biblioteka w Szkole 2011, nr 5, s.10-11
- Drozd Iwona, Tarasińska Wiesława: W powodzi informacji – jak korzystać z różnych źródeł informacji. Scenariusz zajęć z języka polskiego i z edukacji czytelniczej i medialnej przeprowadzonych w klasie pierwszej technikum. Biblioteka w Szkole 2003, nr 11, s. 14-15
- Dudek Kamilla: Gatunki dziennikarskie w czasopismach literackich. Wykorzystanie aktywnych metod nauczania w edukacji czytelniczej i medialnej. Scenariusz zajęć w szkole ponadgimnazjalnej. Biblioteka w Szkole 2002, nr 9, s. 16-17
- Dudek Kamilla: Jak działa reklama? Scenariusz zajęć w szkole ponadgimnazjalnej. Biblioteka w Szkole 2003, nr 5, s. 9
- Dudek Kamila: Monografia czy vademecum? Scenariusz lekcji z przysposobienia czytelniczego i informacyjnego w szkole ponadgimnazjalnej. Biblioteka w Szkole 2008, nr 5, s. 18-19
- Dudek Kamilla: Słynne zwroty i metafory filozoficzne. Korelacja treści ścieżki filozoficznej oraz czytelniczej i medialnej w szkole ponadgimnazjalnej. Biblioteka w Szkole 2005, nr 5, s. 24-25
- Dzierża Irena, Kaszper Halina: Kultura średniowieczna. Scenariusz lekcji interdyscyplinarnej dla klasy II LO. Biblioteka w Szkole 2004, nr 10, s. 11
- Granosik Jadwiga: Komputerowy katalog biblioteczny. Lekcja biblioteczna dla klasy I szkoły ponadgimnazjalnej. Poradnik Bibliotekarza 2003, nr 1, s. 28-29
- Hamada Małgorzata: Tworzymy katalog ciekawych książek. Konspekt zajęć.Biblioteka w Szkole 2003, nr 2, s. 30
- Kaczor Dorota: Wyszukiwanie informacji w katalogach komputerowych. Konspekt zajęć w szkole ponadgimnazjalnej. Biblioteka w Szkole 2004, nr 11, s. 13
- Kasprzyk Joanna: System rewersowy i katalogi komputerowe w bibliotekach szkół wyższych. Konspekt lekcji bibliotecznej w klasach maturalnych. Biblioteka w Szkole 2003, nr 10, s. 6-7
- Kozieńska Bożena: Będę studentem. Program zajęć w szkole ponadgimnazjalnej. Biblioteka w Szkole 2006, nr 1, s. 10
- Król Iwona: Język nagłówków prasowych. Scenariusz zajęć dla uczniów klasy I szkoły ponadgimnazjalnej. Biblioteka w Szkole 2007, nr 9, s. 18-19
- Kuźniewska Sylwia: techniki perswazyjne w reklamach. Propozycja zajęć w zakresie edukacji czytelniczej i medialnej w szkole ponadgimnazjalnej.Biblioteka w Szkole 2004, nr 1, s. 11
- Lampkowska Joanna, Rejmak-Trzebińska Joanna: Jak zapamiętać? Scenariusz zajęć do realizacji ścieżki międzyprzedmiotowej „Edukacja czytelnicza i medialna” w szkole ponadgimnazjalnej. Poradnik Bibliotekarza 2003, nr 9, s. 31-33
- Niemczuk Mirosława, Predkiel Marianna: Wyszukiwanie informacji w katalogach komputerowych. Scenariusz zajęć w klasie I ponadgimnazjalnej.Biblioteka w Szkole 2003, nr 12, s. 17
- Orzechowska Celina, Kuzyka Grażyna: Technika pracy umysłowej. Scenariusz lekcji. Biblioteka w Szkole 2004, nr 4, s. 22-23
- Pukalska Elżbieta: Wykorzystanie wydawnictw informacji bezpośredniej w pracy własnej ucznia. Plan zajęć w klasie II liceum. Biblioteka w Szkole2003, nr 2, s. 13
- Sadura Grażyna: Szybkie wyszukiwanie informacji w katalogu komputerowym. Scenariusz zajęć w szkole ponadgimnazjalnej. Biblioteka w Szkole 2004, nr 5, s. 15
- Sadura Grażyna: Wyszukiwanie informacji na różnych nośnikach. Scenariusz zajęć w szkole ponadgimnazjalnej. Biblioteka w Szkole2004, nr 5, s. 14
- Stefańska Urszula, Andrejkow Anna: Źródła informacji w nauce języka angielskiego. Konspekt lekcji języka angielskiego w liceum profilowanym.Biblioteka w Szkole 2004, nr 11, s. 14-15
- Szałata Małgorzata: Wyszukiwanie informacji w katalogach elektronicznych. Scenariusz lekcji z edukacji czytelniczej i medialnej dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej . Biblioteka w Szkole 2007, nr 10, s. 19
- Szeligowska Agnieszka, Rymiszewska Marzena: Zanim uwierzysz reklamie. Lekcja z edukacji czytelniczej i medialnej w kl. II szkoły ponadgimnazjalnej. Poradnik Bibliotekarza 2004, nr 6, s. 31
- Szpulak Grażyna: Książka źródłem informacji. Konspekt lekcji bibliotecznej (szkoła średnia). Biblioteka w Szkole 2001, nr 12, s. 13
- Wilas Aldona: Reklama – jesteś za czy przeciw? Scenariusz lekcji bibliotecznej dla klas II i III szkoły ponadgimnazjalnej. Biblioteka w Szkole 2007, nr 4, s. 17-19
- Włodarska Wanda: Wartość informacyjna elementów tworzących treść książki. Lekcja w klasie II liceum ogólnokształcącego w ramach edukacji czytelniczej i medialnej. Biblioteka w Szkole 2002, nr 2, s. 14
- Wojnowska-Duplicka Anna: Opis bibliograficzny. Konspekt zajęć z edukacji czytelniczej i medialnej w szkole ponadgimnazjalnej. Biblioteka w Szkole2004, nr 5, s. 21
- Woźniak Jadwiga: Jak czytać efektywnie? Konspekt zajęć w szkole ponadgomnazjalnej. Biblioteka w Szkole 2004, nr 5, s. 11-13
- Zawadzka Małgorzata: Terroryzm. Scenariusz zajęć z edukacji czytelniczej i medialnej. Biblioteka w Szkole 2003, nr 5, s. 10
- Zeler Anna: Biblioteki w starożytności. Konspekt lekcji bibliotecznej dla klasy 1 liceum. Biblioteka w Szkole 2000, nr 11, s. 12
- Zięba Urszula: Komputerowa baza danych w bibliotece szkolnej – Jak korzystać z programu „KATALOG”. Konspekt lekcji bibliotecznej w klasie 1 szkoły ponadgimnazjalnej. Biblioteka w Szkole 2002, nr 5, s. 18
- Żmijewska Teresa: Wyszukiwanie, selekcja i gromadzenie informacji na określony temat – korzystanie z warsztatu informacyjnego, zbiorów biblioteki szkolnej i Internetu. Biblioteka w Szkole 2002, nr 1, s. 14-15